Re: wymiana filmow przez internet

Autor: jrkx_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 18 Jan 2004 - 23:11:32 MET

Znam prawo autorskie, więc układam swoje informacje tak aby nie zmuszać
moderatora do interwencji, a ponieważ taka wymiana dotyczy zazwyczaj 2
zainteresowanych myślę, że uczciwie i zgodnie z obowiązującym prawem dojdziemy
do porozumienia - na prawdę nie zamierzam stwarzać nikomu kłopotów - wiem, że
to zapewne nie jest dobre forum na takie rozmowy - ale na prawdę nie znam
innego - stąd jeszcze raz prośba o jakiekolwiek wskazówki. Dzieki

Jack