wymiana filmow przez internet

Autor: jrkx_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 18 Jan 2004 - 21:32:13 MET

Drodzy Grupowicze!!!
Bardzo tylko proszę bez złośliwości i ironizmów - ja na prawdę nie wiem do kogo
z tym się zwrócić i jeśli to nie ta grupa WSZYSTKICH PRZEPRASZAM!!!

Jednak, czy ktoś pokojowo usposobiony (i zapewne dużo, dużo mądrzejszy ode mnie
w sprawach www i netu mógłby odpowiedzieć na poniższe - zapewne b. głupie,
lamerskie itp. itd. ale jednak nurtujące mnie pytanie)

Mam kolekcje filmow divx (ponad 300 tytułów) i poszukuję kogoś do wymiany
(żadne porno) głównie kino eurpejskie i amerykańskie (czarno-białe, lata 50-te
i 60-te) ale takze sporo nowosci (90-te i nowsze). Czy ktos zna jakies adresy
stron, forum www, czy inne gdzie mogłbym nawiązać kontakty z innymi
wielbicielami dobrego kina.....chodzi mi o bezpośrednią wymianę - nie o Kazee,
e-mule, i takie tam P2P

Mam wyłącznie kopie legalnych filmów z DVD (zgodnie z Konwencją Berneńską w
sprawie praw autorskich) stąd nikomu NIC NIE GROZI z mojej strony

Pozdrawiam grupowiczów

Jack

mój mail także - janowik_at_wp.pl