Re: JJS

Autor: Robert Lelo (lelo_pl.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 19:10:13 MET

Jacek Olszewski <nicolson_at_tlen.pl> napisał(a):

> Witam;
> czy ktoś z grupowiczów miał coś do czynienia z takim dostawcą internetu
> jak JJS Internet Provider? Jeśli tak, to jak wypada ocena ich usług?
> Sądząc po ich stronach (vir.pl i jjs.pl) to są mierni... może się
> jednak myle?
>
> pozdr. jolsz

 miałem od nich łacze ( tylko dlatego żed nikt inny nie miał tam zasięgu -
robią po radiu , na WIFI 2.4 HHz) jednym słowem to amatorzy .... z tego co
wiem sprzedają tą samą przepływność kilka razy i wciskają ludziom kit (tym
którzy sie tak do końca nie znają) że transfer jest OK - mają chyba teraz
GTS ale podobno się często - gęsto krzaczy .... przytkane łącze - długie
pingi i częste przerwy
nie polecam!!!!

JJS Internet Provider to skrót od: Jezu Jaki Słaby Internet Provider ..
buehehe

 pzdr
RLelo

motto na karnawał: "lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać niż mieć
Altzhimera i zapomnieć wypić "