GG 6.0

Autor: KTR (katerpWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 14:37:25 MET

Mam problem z najnowszym Gadu (system WIN 95). Starsze (5.0.5) działało bez
problemu, ale najnowsze (z GaduNET) zupełnie nie działa. Jak tylko kliknę
Ustawienia (chciałbym wyłączyć GaduNET bo łączę się przez modem - TPSA) program
się wysypuje. A tylko w Ustawieniach można to coś wyłączyć. Program wysypuje
się też jak tylko odpale GG i połączę się z internetem przez modem. Tak więc
powróciłem do starszej wersji 5.0.5 i znów mogę korzystać z gadulca, choć
wolałbym móc korzystać z 6.0 - choćby dla wysyłania smsów. Czemu tak się
dzieje? Może ktoś pomoże?

KTR
katerp_at_terramail.pl_NO_SPAM!