Re: Lacze futuro

Autor: Adam (adam_at_bluu.net)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 22:59:31 MET

Uzytkownik "Slawomir Siudakiewicz" <siudy_at_bezreklamowek.go2.pl> napisal w
wiadomosci news:295b00lj76tiq8tia7si65otl1tj8kgf0s_at_4ax.com...
> On Wed, 14 Jan 2004 19:59:51 +0100, "Markus Paluschek"
> <no_at_more.spam> wrote:
> Wprawdzie juz nie pracuje w firmie ktora miala u nich lacze
> ale za moch czasow bylo OK. Bez zadnych problemow malo tego
> w monecie kiedy raz przez kilka godzin byla awaria potracili
> to sobie z abonamentu. Jak chcialem kozystac z kilku grup
> ktore nie obslugiwal ich serwer news to tez nie bylo
> problemu zrobili tak ze bylem zadowolony. Pozatym dawali
> fajne prezenty :)

powiedz mi kiedy to bylo ?

ja na poczatku tez bylem zadowolony z futuro, jednak po czasie mi przeszlo
(lacze 4Mbps i walka o to zeby opoznienia nie byly na poziomie 1500ms ...)

--
Adam