Re: tpnet - cyfronet

Autor: User (to_at_niezly.as)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 00:41:51 MET

Robert Rędziak wrote:

> Potrafią. Tylko że chcą za to duże pieniądze, choć tak naprawdę
> to TPNet korzysta więcej z zasobów MAN-ów.

Sadze, ze rozsadny zawsze znajdzie jakies rozwiazanie. Oni juz od kilku lat
nie potrafia.
Jestem klientem TPSA bo niestety w miejscu mojego zamieszkania brak innych
dostawcow internetu. A w wiekszosci korzystam z zasobow sieci akademickich.
Czy jako klient TPSA (usluga InternetDSL) moge wykupic dodatkowo wyzszy
priorytet na laczach do Pol34? Czy klienci Polpak moga?