JAK POZBYĆ SIĘ TEGO G..... ?

Autor: t_at_rkus
Data: Tue 13 Jan 2004 - 09:10:05 MET

Witam i pozdrawiam.
Jeżeli chodzi o internet to jestem trochę zielony i stąd pewnie mój problem.
Może ktos jednak będzie wiedział jak się tego pozbyć.
Kiedyś w Onecie wpisałem w wyszukiwanie RAR - chciałem saobie go ściągnąć,
wyszła strona www.rar.pl - po kliknięciu na linka otworzyła się nie ta strona
tylko jakiś ruski pornos :))). Niezły paker, chociaż wolę rara.
Od tego czasu zainstalowało mi się jakieś g...
Wpisuję stronę np. www.wp.pl i zazwyczaj otwiera mi się strona jaką chcę - ale
przed adresem dopisuje się: http//prolivation.com/cgi-bin/r.cgi?
Co jakiś czas, nie otwiera mi się strona jaką chcę tylko zostaję przekierowany
na rosyjską stronę porno.
Prawdę mówiąc już mi się znudziła tak więc jak ktoś wie jak pozbyć się tego to
będę wdzięczny...
Ja sam próbowałem znależć gdzie to sie mogło zapisać ale niestety nie potrafię.
Pozdrawiam
Nara