Re: Giełdy Transportowe w internecie?co i jak?

Autor: Paweł Wójcik (pawelw_at_focus.eu.org)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 16:48:46 MET

Mateusz(Amkacz) wrote:

> Ja nie chcę obserwować już drugiej z kolei śmierci tej grupy.

Jeśli tak według Ciebie wygląda śmierć grupy dyskusyjnej, to ja wnioskuję
o uśmiercenie połowy hierarchii pl.* :D

Do tej pory czytałem p.i.p i wiedziałem co tam znajdę. W tej chwili
mogę poczytać że komuś GG nie działa, że ktoś ma "nieprawidłowe
numery" IP i inne problemy polskiego Internetu, włączając w to problemy
z Internet Explorerem (swoją drogą to w pewnym sensie jest to problem ;).

Podsumowując jestem za moderowaniem tej grupy i nie mam nic przeciwko
alternatywnej grupie, której każdy będzie mógł używać w charakterze
konia co to ma duży łeb i można mu się do woli wypłakiwać.
Ciekaw jestem która po jakimś czasie stanie się martwa. Dokąd grupa
była moderowania, była dla mnie źródłem mniej lub bardziej ciekawej
informacji. Teraz jest źródłem irytacji.

--
"Starcy wierzą we wszystko; mężczyźni poddają wszystko w wątpliwość;
młodzi wiedzą wszystko." O. Wilde