Re: GG

Autor: parys (parys_at_pozman.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 14:16:48 MET

> A może byś tak z łaski swojej zainstalował sobie Mirande i zalogował sie
> do
> Tlena i ICQ ???
> Przecież nie od dziś wiadomo że GG się często sypie. Nie ma takiego
> tygodnia
> żeby nie było awari GG.
> Nie wiem czemu w Polsce jest taka mentalność internautów że ogromna część
> używa tylko GG. Przeciez są inne darmowe sposoby komunikacji . Czy tak
> ciężko poświęcić 10 min na rejestracje w kilku systemach a potem jak
> padnie
> 1 z nich to są jeszcze do wyboru 2 inne .
> [...]

po co mamy uzywac innych skoro mamy nasz polski komunikator
nazwa brzmi sojsko i po polsku (od razu chce sie gadac)
(nie)działa zupelnie jakby byl zrobiony po polsku
wszystkim pasuje, a odrobina emocji z powodu awarii raz na tydzien lub
czesciej tylko zwieksza zainteresowanie
przy okazji awarii, jest okazja wyjsc z domu ;p
parys

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip