Re: GG

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_trabinski.net)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 23:06:33 MET

Malo Interesujacy Obiekt <epsilon_skasuj_at_devnull.art.pl> wrote:

> A moze z laski swojej uzywam jabbera i z czystej ciekawosci pytam jakaz to
> katastrofa pozbawila tysiace polskich internautow podstawowego
> srodka do zycia w sieci? Niewatpliwie jest to problem "polskiego
> internetu". Pomysl nastepnym razem zanim napiszesz cos takiego.
>
> Wiec ponawiam moje pytanie do Lukasza T.

Wiesz, nie jestem bezposrednio zwiazany w firma obslugujaca gg i srednio
mam ochote robic jako jej rzecznik prasowy. Po za tym, dlaczego mialbym
odpisywac osobom, ktore zapominaja sie przedstawic?
Moge jedynie napisac, ze nie byla to awaria lacz, jak rowniez, ze nie byl
to atak.

EOT z mojej strony.

--
*[ ŁT ]*