Re: numery dostepowe ale nie od 0-20-xxx

Autor: Mariusz Krukowski (kruk_at_spam.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 09:50:45 MET

Jarek Hirny wrote:

> Za tymi numerami aby na pewno kryje się TPSA, a nie ElNet bądź inna Netia?
> Numer centrali nie wygląda na bardzo tepsowy; a wtedy to, zasadniczo,
> wiele nie da.

A właśnie, czy abonament z darmowymi połaczeniami dotyczy tylko połączęń
w ramach sieci TPSA? Nie widziałem tej umowy, a sam jestem ciekaw jak to
wygląda.
Nie jestem znawcą prawa telekomunikacyjnego, ale o ile pamiętam, jego
konstrukcja dążyła do tego, by wszystkie numery z danej strefy były
traktowane równoważnie, tj. niezależnie od obsługującego je operatora.