Re: DDoSy, co robic?

Autor: Marcin Kuczera (marcin.n0-spam_at_poczta.rybnik.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 23:17:21 MET

> Zrobienie ACLa na port na interfejsie OC12 moze spowodowac znaczny
> skok obciazenia routera, dlatego nikt z operatorow tego nie
> praktykuje.

hmm, no dobra, tam gdzie routing jest robiony w bardzo programowy sposób to
się zgodze, kazda ACL'ka to obciązenie i przy takim ruchu = spore.
Ale co w przypadku np maszyn na których routing wykonywany jest sprzętowo ?
np taki catalyst 6500 z modułem warstwy 3ciej ? nie ma tam też czasem
sprzętowo warstwy 4tej ?
Istnieją jakieś maszyny z warstwą 4tą w sprzęcie ? A Juniper ?

Marcin