numery IP po przjściu iDSL z 512 na 1

Autor: crazy bejbi (spamtrap_at_trustnet.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 23:02:06 MET

Witam,

co się dzieje z numerami IP, po zmianie parametrów łacza z 512kbit na
1Mbit w łaczy internetDSL w TPSA ?

bo z 1Mega dają 8 adresów, a z 512 tylko 4.

Adresy są na pewno zmieniane, ale ja np. zmieniłem sobie revDNS dla
starych adresów (od 512) a teraz mam dostać nowe - co się dzieje ze starymi
- są po jakimś czasie przydzielane komuś innemu ?
czy wiszą zablokowane w nieskończoność ?
czy mam zgłaszać usuniecie mojego revDNS ze starych adresów, zeby go
przypadkiem ktoś inny nie dostał (mojego revDSNa) ?

Wojtek

--
==== UWAGA: adres w nagłówku jest spamtrapem ===
=====nigdy na niego nic nie wysyłaj ============