Re: DSL infolinia ??

Autor: yab (lord_yaboll_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 14:27:10 MET

Z dziennika pijanego naczelnika:
Skazaniec Michal naskrobał na ścianie:

> Witam.
> Nie jestem do konca pewny czy dobra grupa.. ale problem dotyczy jakby
> interenetu.. wiec.. ;]

Rzeczywiscie NTG

> Mianowicie interesuje mnie jaki jest numer infolinii DSL TP, bo jak
> dzwonie na 0 800 100 000 to dowiaduje sie, ze to jest infolinia TYLKO
> dla firm i oni mi nic nie moga powiedziec (jestem klientem prywatnym
> a tlumaczenie ze to jest jedyny numer DSL jakos nikogo tam nie
> rusza..) i powinienem dzwonic na ogolne teleparty.. czyli 9393.. a
> tam oczywiscie wszystko co wiedza o DSl to numer infolinii.. no i
> gdzie ja sie moge czegos dowiedziec? (juz mnie nawet do infolinii
> POLPAKU odeslali!)
> Moze ktos z Was bedzie znal numer teleaudio DSL dla klientow
> [...]

www.internetdsl.pl --> szybki rzut oka i widac kilka nr teleparty + adres
mailowy dotyczacy pytan klenteli.
Ja tez jestem prywatnym i jakos sie dowiedzialem wszystkiego, oraz nie
rzucaja mi sluchawka jesli dzwonie do technicznego.

--
Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,