Re: DDoSy, co robic?

Autor: Łukasz Bromirski (whetever_at_whenever.goes)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 10:37:49 MET

Przemyslaw Frasunek wrote:

> Ja mam kontakt tylko z helpdeskiem Netii -- zglaszam problem, prosze o
> blackholing czy ACL na dane IP docelowe i po pol godziny oddzwania
> helpdesk, z informacja ze administratorzy nie moga tego zrobic.

No to fajnie. I ten czas reakcji.

> Akurat wczorajszy przypadek po raz pierwszy zdestabilizowal tak prace
> calej lubelskiej Netii, ale mimo to nikt nic nie zrobil.

Może po prostu muszą sami nauczyć się, że warto zareagować. Smutne, bo
do tej pory nie miałem ani z łączami Netii ani ich ludźmi żadnych
problemów.

To od swojej strony nic nie zrobisz, poza rozpaczliwymi apelami do
dobrych ludzi u ISP ;)

BTW, niektóre z tych IP widziałem też u siebie w paru miejscach w
Polsce:

> 212.51.207.146
> 62.233.225.229
> 80.54.248.58
> 80.55.174.126
> 83.30.25.197

...najwięcej sieje TP S.A. Neo+/InternetDSL, Dialog generuje coraz
więcej śmiecia. Smutne, że nikomu się nie chce nic z tym zrobić.

--
Łukasz Bromirski                             lbromirski:mr0vka,eu,org