Re: Szukam oryginalej zwartosci flasha do 1721 Cisco

Autor: Łukasz Bromirski (whetever_at_whenever.goes)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 10:07:45 MET

abrat wrote:

> :)))) Oj, chyba nie wysle (Firma SMK z W-wy)

SMK? SMK nie jest dystrybutorem Cisco, tylko resellerem
(http://www.cisco.com/global/PL/unified_channels/distributor/).
Napisz po prostu do tac_at_cisco.com podając model routera, ilość
RAMu i flashu i prośbę o "security bug free" soft - dostaniesz coś
w granicach 12.2, może 12.1 jak gorzej pójdzie. Jak podasz numer
seryjny to mogę sprawdzić, który dystrybutor fizycznie router
sprowadził do Polski.

--
Łukasz Bromirski                             lbromirski:mr0vka,eu,org