Re: BPH PBL zonk?

Autor: Michal (usenet01_at_poczta.fm)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 06:40:38 MET

> narzedzia->opcje internetowe->tymczasowe pliki internetowe przycisk
> "Ustawienia" i zaznacz "Przy kazdej wizycie na stronie"

No tak.. tylko ze jest to lekko polsmieszne.. jesli do komputera siada
ksiegowa, ktora nie ma pojecia o ustawieniach (no bo w sumie po co jej to?)
to wtedy jest pozamiatane.. bo jak Ty, albo ja zobazymy takie ostrzezenie o
bledzie, to jakos sobie z tym poradzimy.. ale jak zobaczy to laik, no to
poprostu orzlozy rece. Jesli bedzie mial pod reka kogos kto zaradzi to jego
szczescie, gorzej jak nie. Czy tak ciezko zrobic bank online ktory by
dzialal? Ja mam konto w mBanku i nie mam problemow z obsuga poki co.. wiec
chyba sie jednak da ;]

--
Pozdrawiam
Modz