Re: BPH PBL zonk?

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 18:54:11 MET

Adam Szendzielorz wrote:

> Bo pewnie korzystasz z nowego sezama ? ;-) Nowy dziala pod wszystkim,
> stary tylko pod IE - jestem tego w 99,99% pewien :-)

Adam, od dwóch lat mam w BPH pod urlem e-bank.bph.pl konto E-sezam.
I korzystam z Netscape pod Linuxem. Dużo czasu mi zabrało aby dojść do
tego pod jaką przeglądarką zadziała (oczywiście help desk BPH nie był
w stanie pomóc). Nie działał mi za to z IE 5.5 z ustawionym proxy,
z IE6.0 nie próbowałem.

Jakby co - mam świadków -)

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-