BPH PBL zonk?

Autor: Michal (usenet01_at_poczta.fm)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 07:58:54 MET

Witam
Nie bardzo wiem na jaka grupe sie z tym zglosic wiec moze tutaj ktos cos
bedzie wiedzial;]
Problem polega na obsludze konta w banku BPH przez www. Loguje sie na swoje
konto, wpisuje wszystkie dane przelewu, klikam WYSLIJ, podaje haslo i wtedy
pojaiwa sie problem.. a mianowicie na dolnym pasku IE, w lewym dolnym rogu,
pojawia sie zolty trojkat z wykrzyknikiem (ostrzezenie zdaje sie..) i tekst
"Błąd na stronie".
Dzwonilem juz na ich infolinie, to polecili mi skasowac pliki tymczasowe z
IE. Skasowalem, pomoglo. Ale po paru dniach bylo to samo. Powiedzcie co z
tym zrobic bo przeciez nie bede codziennie kasowal plikow tymczasowych z
IE..
system to win98se z wszystimi aktualnymi patchami oraz IE 6.0 (tez
aktualne).
Na infolinie BPH nie licze, bo nie wyciagnalem od nich nic poza "prosze
usunac pliki tymczasowe narzedzie->opcje internetowe.."
Czy ja jestem az taki tepy ze nie umiem sobie z tym poradzic? ;]
Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

--
Pozdrawiam
Modz