Re: Internet drogą radiową w Poznaniu

Autor: owz (owz_at_sciaga.net)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 00:37:50 MET

Pirusek [pi_rusekWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl] popełnił[a] był[a] wiadomość:

> Witam,
> poszukuje firmy, osoby oferującej dostęp do Internetu drogą radiową
> w Poznaniu (ul. Sielska, Grórczyn). Może ktoś ma jakieś namiary lub
> sam się tym zajmuje:) Z góry dzieki za pomoc.

Z tego co mi wiadomo żadna radiówka tam nie dociera. Znajoma mieszka też na
górczynie i też ma problem bo nawet tepsa nie chce Neo założyć. Nie bierz
tego info jako pewnego bo coś mogło się zmienić (choć wątpię).

--
Pozdrawiam
owz@[antyspam]sciaga.pl