Re: Odwiedziny tylko w godzinach parzystych

Autor: Vizvary II Istvan (vizys_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 16:33:13 MET

Użytkownik "Michał Dwużnik" <Michal.Dwuznik@_nospam_cern.ch> napisał w
wiadomości news:bt18q2$r0r$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Umiesc na stronie info, że prosisz o to, by pobierający w miarę możności
> i w imię czegośtam sprawdził kilka razy o różnych godzinach/z różnych
> komputerów jeśli może i wysłał Ci statystykę. Znam przypadek kiedy to
> pomogło ...
>
> Zadowolony user moze nawet cos napisze ;)

Boję się, że mają co innego na głowie, niż moja statystyka. Zwykle chełm
zreszta. Może inaczej - "czy miałeś kiedyś kłopot w przeszlości z
dostepnością do serwisu?". W zasadzie 1 czy 2 przypadki już wystarczaja.
Jesli rzeczywiście są jakieś zakłócenia, któryś może napisze. Tym bardziej,
że dosyć często piszą listy o licencję, przy okazji można ich się zapytać
czy sa zadowoleni z samego serwisu.
Myśl!

Vizvary II Istvan