Re: Co z robic gdy ktos mnie slyszy w rozmowie przez gg i inne a ja go nie?

Autor: Wieniuszka (wieniuszkaWYTNIJ_TO_at_gazeta.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 21:46:08 MET

zbyszeq_at_op.pl wrote:

> Proszę o poradę !
> Co z robic gdy ktos mnie slyszy w rozmowie przez gg, tlen i inne a ja go
> nie? Proboje sie polaczyć z kolegą z za granicy i nie wiem co jest
> wszystkie ustawienia sprawdzałem. On ma szybkie łącze , ja mam 10 Mb/s czy
> to moze miec z tym jakis zwiazek? Co zrobic ?
> Z góry dzięki !

U mnie kiedys bylo tak samo i chodzilo o ustawienia glosnosci: standardowo
pokazywane/zmieniane sa ustawienia wyjścia (glosnikow) a nie wejscia
(mikrofonu).
Czy ten sam problem masz, jak rozmawiasz z innymi ludzmi? jesli nie, to
prawdopodobnie rozmowca powinien pogrzebac w ustawieniach glosnosci
wejscia.

--
Bo czy rekin jest rekinem, gdy dowodow pewnych brak...?
Pozdrawiam