Re: multimedia polska -

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 17:01:11 MET

Sun, 21 Dec 2003 23:11:58 +0000, w <3FE628BE.2050902_at_polbox.com.REMOVE.IT>,
Gabriel <USUNTO_geyb_at_polbox.com.REMOVE.IT> napisał(-a):

> Mialem nieprzyjemnosc korzystania z uslug tego providera. Siec dzialala
> bardziej awaryjnie niz neostrada, serwis byl kiepski, a w dodatku umowa
> jest tak skonstruowana, ze nie do konca jest jasne, czy wolno podzielic
> sobie "internet" na kilka komputerow w domu. Ja tam sie wynioslem z MM
> do TPSA, bo za porownywalne pieniadze w TPSA jest 2x szybsza neo+.

Jeszcze parę "ciepłych" słów dodam o Multimedii i "jakości" obsługi klienta.
Po zgłoszeniu awarii technik jechał całe 8 DNI, aby sprawdzić łącze.
Na dodatek okazało się, że wszystko jest prawie OK, z tym że po prostu admini
coś skopali przy konfigurowaniu sieci. :D

Przy okazji miałem jeszcze stałe IP zewn., a teraz dostałem zupełnie inne, na
dodatek z puli prywatnej :]

Jak dodam, że w trakcie 8 dni dodzwonienie się do BOK-u graniczyło z cudem, a
ichnia infolinia działa na 0801-6xxxxx (to chyba dość wysoka taryfikacja...) to
widać, że raczej powinni zmienić branżę.