Re: budowa stron www przez małolata?

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 21:18:17 MET

ala11 wrote:
> Mam 11 lat(jestem lamerką). Zrobiłam stronkę za pomocą programu Webmajster,
[..]

To jest grupa dotycząca problemów polskiego internetu, na pewno serwis z którego
korzystasz posiada rozbudowaną instrukcję obsługi i daj szansę - przeczytaj ją
najpierw.

PS Do wszystkich polipowiczów - jak z chętnymi do moderowania i głosowaniem?

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-