Re: Neo + zmiana ip z 80.. na 83 i problemy

Autor: MSZ (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 22:23:05 MET

Dnia 2003-12-19 12:12, Szymon Sokół napisal(a):

> Przemyslaw Popielarski <premax_at_hot.pl> wrote:
>
> : To ja znowu zacznę krzyczeć: MODERACJI!
>
> A mówiłem. O, np. tu mówiłem: <baj2tn.3vued4d.1_at_sloth.hell.pl>
> To nie słuchali. Odmoderować, odmoderować. A ja wiedziałem, że tak
> będzie. Ale kto by tam zwracał uwagę. Nigdy nie słuchają.

Niektórym chodzi o zasadę... Wprowadzanie moderacji bez pytania dyskutantów
nie było fajne.

Czasy się jednak zmieniły i obecnie z uzyskaniem zgody na poziomie 95%+ nie
będzie problemu. Najmniejszego.

BTW, mamy po prostu powtórkę tego, co kiedyś Amerykanie nazwali "endless
September".

--
M.S.Z.                 # Niezależnie od tego, jak wielki jest
Mechanical             # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,