Re: Odwiedziny tylko w godzinach parzystych

Autor: Vizvary II Istvan (vizys_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 05:56:51 MET

Użytkownik "Przemyslaw Popielarski" <premax_at_hot.pl> napisał w wiadomości

> Robot np. Googla, ktory Ci jakos tak regularnie lazi, choc ja nie
zauwazylem
> takiej prawidlowosci.

Roboty (Google, Inktomi, Ask Jeeves itd.) są z tej statystyki są wyłączone.
Są pewne regularne wizyty robotów które analizer zalicza jako wizyty, ale są
one rozpoznane i recznie wyłaczone.
Tu chodzi o rzeczywiste wizyty lub pobierania pliku, które jeśli ogląda się
pojedynczy dzień układają się w kratkę(poperzednio nie było widać żadnej
reguły, najwyżej przerwy w wyniku kieskiej jakości łącz samego ISP) , jeśli
oglada się statystykę np. tygodniową rozbitą na godziny widać "dziurę" w
odwiedzinach pomiędzy 11 a 14 (poprzednio w tym okresie było maksymum
wizyt) zaś jeśli ogląda się ilość w poszczególnych dniach tygodnia -
najmniej jest w poniedziałek. Do tej pory w sobotę i w niedziele było o
połowę mniej niż w pozostale dni. W poniedziałek raczej był do tej pory
dniem o duzym ruchu (ludzie czytali zaległą pocztę?).
Taj jakby jakieś wąskie gardło się uaktywniał w godzinach (dniach) szczytu ?
Vizvary Istvan