Re: BGP

Autor: Gubernat_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl
Data: Mon 22 Dec 2003 - 21:15:30 MET

Użytkownik Przemyslaw Frasunek napisał:

> Sa tacy, ktorzy maja to wliczone w cene uslugi, patrz ATMAN czy IPartners.
Dopisz do tej listy TKTelekom i AFAIK Dialog

> Formalnosc.
> Formalnosc.
Zgadzam się... AS - ok 2 dni, prefix z adresami PI - ok. 2 dni do
tygodnia, status LIR'a + adresy PA - od 1 do 4 miesięcy + miesięczna
dola dla RIPE

> Zebra wystarczy na dobry poczatek.

No chyba że dostaniesz łącze G.703 czy V.35 :>

Liczyłem najtańszy wariant z Quagga... Zebra jakoś dziwnie działała
miejscami przy światowym feedzie BGP

--
"Ciało dopiero przez erotyzm staje się interesujące i symboliczne."
(Karol Irzykowski)