Neostrada i DHCP

Autor: walker (walker3d_at_tlen.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 21:02:47 MET

Witam
Posiadam neostrade + od lipca 2003
W zeszłym tygodniu dostałem nieszczęsny adres IP 83.30.x.x
Wiem że adresy IP są przydzielane przez lokalne servery DHCP
Ja mieszkam w Częstochowie i kiedy badam droge pakietów pierwszy "hop" robi
na :
kat-ru1.tpnet.pl [213.25.5.185] i mam pytanianie do osób które posiadają
wiedze lub są pracownikami TPSA.
Jakie pule adresowe są przyznane na ten server DHCP ??? Czy tylko ten jeden
nieszczęsny 83.30 czy też tam jest 80 tak jak dawniej . Po co mi taka
informacja.??? Bo jeżeli są do tego servera przydzielone 2 pule adresów to
choćbym miał siedzieć całą noc to bym resetował połączenie aż bym uzyskał
80. Jeżeli jest tam tylko jedna pula to moje wysiłki nie mają najmniejszego
sensu.
Pytanie jest poważne więc prosze o konkretne odpowiedzi
Pozdrawiam .

PS.Z tego co również zdążyłem zauważyć ludzie z Warszawy nie mają żadnych
problemów z uzyskaniem IP 80. czyli na ich server DHCP najwidoczniej jest
przypisany tylko i wyłączne IP 80.