Re: TPSA - Dziś zmiany w ruchu IP

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 11:53:48 MET

Paweł Tyll wrote:
> Człowieku, czy naprawdę jesteś tak marny, że potrzebujesz, by ktoś za Ciebie
> decydował co masz czytać a co nie? Skoro nie jesteś w stanie tego zrobić samemu,
> to może usenet nie jest właściwym medium dla Ciebie? Nikt Cię do niczego nie
> zmusza. Osobiście bardziej mnie męczy Twoje (i nie tylko) biadolenie pt.
> "Moderacjo wróc!", niż 500tny wątek dotyczący kupostrady i jej nowej adresacji.
> Nawet głupi outlook posiada możliwość ignorowania poszczególnych wątków - gdyby
> każdy od "moderacjo wróc" wykorzystał tę wspaniałą funkcję w swoim czytniku, to
> [...]

Jednak pozwolę sobie zacytować i odpowiedzieć na grupę: jeśli denerwują Cię
posty z nawoływaniem do powrotu moderacji czemu swoich rad nie zastosujesz do
siebie? Może "usenet nie jest właściwym medium dla Ciebie"? -)))

PS Trochę więcej tolerancji, umiłowania bliźniego i wyluzowania w duchu
nadchodzących Świąt życzę Tobie jak również wszystkim grupowiczom.

PS1 Całkowicie się zgadzam, że dyskusja nie ma sensu - zwłaszcza, że już chyba
wszystko zostało powiedziane. Proponuję głosowanie czy chcemy powrotu do
moderacji.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-