Re: Neo 83.x.x.x

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 13:32:11 MET

Marcin Jurczuk wrote:
> To wy nie wiecie - HELPDESK dostał podłączenie do internetu :-)
> Zaczeli się udzielać..

Tak sobie myślę, że ta lekcja była dla nas przydatna - potwierdza tylko
zastraszająco niski poziom zarówno wiedzy jak niestety i kultury osobistej
niektórych pracowników HELPDESK.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-