Re: Neo i problemy ciąg dalszy

Autor: Plast (plast_at_delete.it.ckt.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 21:07:15 MET

On Fri, 19 Dec 2003 12:35:17 +0100, ktos_at_domena.pl wrote:

>Również ev1.net.

Tak na marginesie, ktokolwiek dostal juz odpowiedz od admina ev1.net ?
Bo ja czekam 2 dni i zero odzewu poki co. Dla porownania z
poprzedniego hopa (above.net) otrzymalem odpowiedz potwierdzajaca
domysl, ze to nie ich wina, w ciagu godzinki.

Mam nadzieje, ze ktos odbiera ta poczte na ev1.net.

A moze ona do nich po prostu nie dochodzi od Neostradowcow z IP 83 ?
:/

--
"...I don't know half of you half as well as I should like
 and I like less than half of you half as well as you deserve..."