Re: Neo 83.x.x.x

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 17:30:40 MET

garibaldi wrote:
> na tym, ze nie jest obslugiwany prze serwery DNS, jesli zas nie uzyawasz URL,
> tylko zawsze laczysz sie poprzez podanie IP, to wtedy nawet nie zauwazysz ze
> sa one wadliwe... dla wiekszosci uzytkownikow moze to byc jednak pewna
> niedogodnosc... ;)

Jeśli rzeczywiście pracujesz w help desk to obiecaj nam wszystkim proszę, że
napiszesz podanie z uprzejmą prośbą do przełożonych o błyskawiczne (jeszcze
przed Nowym Rokiem) wysłanie na kurs z podstaw administracji TCP/IP, a do czasu
zdania certyfikatu wysłali Cię na samokształcenie razem z kolegą sza* - na
początek polecam np. O'Reilly nt. administracji TCP/IP i Unixów. Obie pozycje
wydane po polsku.

PS Swoją drogą dawno nie widziałem takiego popisu-)

PS1 Ja całkiem poważnie i serio radzę, błaźnicie się obaj straszliwie, nawet
nie mając pojęcia przed jakim gronem.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-