Re: Ip 83 [5 dzien horroru]

Autor: Tomasz Pysera (tpysera_at_neostarda.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 14:33:12 MET

>nie

>Szanowny Kolego, skoro zgłosiłeś, to jeszcze przyznaj się do
>kogo? Bo jeśli zgłosiłeś do TPSA, to zgłosiłeś w złe miejsce.
>Lepiej przepytaj usługodawce, od którego kupujecie
>hosting/kolokację/cokolwiek, by sprawdził, czy na swoich
>routerach nie wycina przypadkiem 83/8, a jeśli tak, to poproś
>ładnie, a stanowczo o zniżkę w abonamencie za popsuty hosting.
>
>r.================================ ======
>Szanowny Kolego moje 3 serwery to początek
^9/CORPS|9999ms|62.214.57.8:27960
Camlive.org RTCW-Server|9999ms|80.184.230.17:27 960
unscanned|9999ms|62.109.125.100:247 27
unscanned|9999ms|62.109.125.100:247 31
unscanned|9999ms|80.190.241.19:2796 0
unscanned|9999ms|80.237.200.86:2796 0
unscanned|9999ms|80.237.202.134:279 60
unscanned|9999ms|80.237.202.226:279 60
unscanned|9999ms|80.237.203.32:2796 0
unscanned|9999ms|80.237.253.118:279 60
unscanned|9999ms|131.220.99.74:2796 1
unscanned|9999ms|134.130.49.130:279 60
unscanned|9999ms|141.32.252.253:279 60
unscanned|9999ms|195.4.17.49:27960
unscanned|9999ms|195.4.17.142:27960
unscanned|9999ms|195.4.17.253:27960
unscanned|9999ms|195.4.18.21:27960
unscanned|9999ms|195.4.18.116:27960
unscanned|9999ms|195.4.18.192:27960
unscanned|9999ms|195.4.18.203:27960
unscanned|9999ms|195.4.19.67:27960
unscanned|9999ms|195.4.19.90:27960
unscanned|9999ms|195.4.19.210:27960
unscanned|9999ms|195.94.73.91:27960
unscanned|9999ms|195.135.145.158:27 960
unscanned|9999ms|195.227.70.115:279 60
unscanned|9999ms|217.78.172.229:279 60
unscanned|9999ms|217.78.172.229:279 61
unscanned|9999ms|217.115.144.47:279 60
unscanned|9999ms|217.160.200.68:279 60
Po prostu super;) Ja tego nie zrobilem. Znajomi na IP 80 maja wszytsko dobzre.
JA do poniedzialku tez miałem dobrze. O to obecna sytuacja.. Dobzre ze nei
jestem sam z tym problemem.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl