Re: Neo i problemy ciąg dalszy

Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_NOSPAMkonta.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 12:37:04 MET

Witam,

> Nie chcę Cię pogrążać, ale skutek odniesiesz mizerny... Przecież taki
> dumny głupawy hamerykanin nie będzie zmieniał konfigu rutera dla
> "jakiegoś polaczka".

Ale tepsa nie dostala przeciez calego 83/8 tylko .. kawalek, pozatym
hamerykanie (przynajmniej admini wiekszych sieci - a znam takich parunastu
maja jak jeden lagodny i przyjacielski stosunek do zycia, pracy, ogolnie
calego otoczenia ;-) IMO wiekszosc zareaguje prawidlowo!
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl