Re: Neo 83.x.x.x

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 12:20:22 MET

Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl> wrote:
: Dnia 03-12-19 09:50, internauta Szymon Sokół napisał :

:> No następny. Na czym polega wadliwość *adresu IP*?

: Na tym, że z wywoływanym hostem się połączysz ale dns dla tego hosta
: znajduje się na innym komputrze, z zablokowaną komunikacją z klasą 83.

Rany, ja się nie Ciebie pytałem. Ani nie żadnej innej osoby, która może być
podejrzana o to, że wie, co to jest DNS. Ja chciałem, żeby ci dwaj artyści
z TPI wyjaśnili, co mają na myśli. No i zepsułeś.

Ale w dalszym ciągu bardzo mnie interesuje sposób rozumowania
prowadzący do określenia takiego IP jako "wadliwego". Bo mnie się
wydaje, że jeśli cokolwiek jest tu wadliwego, to konfiguracja ACL-i na
serwerach DNS obsługujących Neostradę... a wadliwego adresu IP jakoś
sobie wyobrazić nie umiem. Ma 33 bity zamiast 32?

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O