Re: Neo 83.x.x.x

Autor: Robert Święcki (coirs_at_coi.pw.edu.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 12:10:19 MET

Przemyslaw Frasunek napisał w <86wu8tma8c.fsf_at_lagoon.freebsd.lublin.pl>:

> Mialem dokladnie ta sama sytuacje przy okazji innej awarii :)

> Raczej pracuje, patrz na naglowki. Sam powiedzial, ze ma kontakt z
> klientami, co wskazuje na dzialy okolohelpdeskowe.

Córka tepsy od telefonicznewgo helpdesku (w tym neostrada, reklamacje itp)
to contactcenter (http://www.contactcenter.pl/) ... Ostatnio mieli
siedizbę gdzieś przy okęciu, ostatnio chyba przenieśli część obsługi
gdzieś pod Warszawę (cośtam mazowieckie).

--
        Pozdrowienia, Robert!
NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's