Autor: Robert Święcki (coirs_at_coi.pw.edu.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 12:10:19 MET
Przemyslaw Frasunek napisał w <86wu8tma8c.fsf_at_lagoon.freebsd.lublin.pl>:
>> No cóż, ja jak zgłaszałem ~rok temu awarię Neo+ i Pan dowiedział się,
>> że używam FreeBSD stwierdził, że "nie ma takiego sytemu. Jest
>> Windows,
>
> Mialem dokladnie ta sama sytuacje przy okazji innej awarii :)
>
>> Tak BTW ten klient jeśli w ogóle pracuje w TP S.A./TPI to sądząc po
>
> Raczej pracuje, patrz na naglowki. Sam powiedzial, ze ma kontakt z
> klientami, co wskazuje na dzialy okolohelpdeskowe.
Córka tepsy od telefonicznewgo helpdesku (w tym neostrada, reklamacje itp)
to contactcenter (http://www.contactcenter.pl/) ... Ostatnio mieli
siedizbę gdzieś przy okęciu, ostatnio chyba przenieśli część obsługi
gdzieś pod Warszawę (cośtam mazowieckie).
-- Pozdrowienia, Robert! NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's labelled "SEX AND FREE BEER" (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:09:36 MET DST