Re: Promocja Neo i pakiet socjalny.

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 09:33:31 MET

szanze wrote:
> Na podstawie ponizszego dokumentu abonenci pakietu socjalnego nie moga
> korzystac z promocji za 1,07 zl

Niezupełnie.

> chwała nr 192/03 Zarządu TP S.A. z dnia 4.11.2003 w sprawie zmiany „Cennika
~~~~~~~~

> Krajowych Usług Telekomunikacyjnych”
> 3)ust. 6 otrzymuje brzmienie:
>
> #8222;6. Z planu TP socjalnego nie mogą korzystać abonenci korzystający z usług
>
> stałego dostępu do Internetu: SDI, Neostrada Plus, Neostrada, Dostęp do
> Internetu DSL i innych, za wyjątkiem dotychczasowych abonentów Pakietu
> Oszczędnego, którzy w momencie zakwalifikowania do planu TP socjalnego
> korzystali z ww. usług.”.

1. Może jako pracownik TPI masz obowiązek - ja nie uważam, że "chwała
Zarządowi". -) Naucz się cytować poprawnie posty i wycinać śmieci z WWW

2. Dzięki za "(u)chwałę" - wynika z tego, że po okresie testowym nadal będę miał
plan socjalny.-)

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-