Re: Neo i problemy ciąg dalszy

Autor: Adam Durok (axel_at_frodo.com.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 09:31:24 MET

Plast wrote:

> Tez poslalem maila do ev1.net i tez czekam. Z above.net odpisali z
> kolei od razu (ze to nie u nich jest problem).

czy moglibyscie napisac mi w jaki sposob lokalizujecie blokujacy serwer,
jak odnajdujecie maila do administratora oraz jakiej tresci list do
niego wysylacie.
ja mam osobisty problem - mam wykupiony pakiet u www.dmkproject.com, do
ktorego moje polaczenie nie dociera - cialbym przeanalizowac ktory
serwer po drodze to blokouje i wyslac odpowiedniego maila do admina -
prosze o pomoc!

adam