Polpak

Autor: Marcin Kapski (admin_at_bbi.plNOSPAMEK)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 22:57:41 MET

Witam

w związku z szeregiem problemów z istniejącym łączem
czhcemy je zmienić na Polpak TPSA.

Dotychczas mieliśmy jakiegos tam operatora z łączem DSL 1Mbit/1Mbit wpietym
do jakiegoś tam polpaku.

I tu mam szerego pytań dot. Polpaku. Chciałbym żeby to też był 1Mbit/1Mbit
zeby kiedys dalo sie jeszcze dodać do tego CIR
Z uwagi ze nic nie wiem o FR mam szereg pytań.

1. Czy polpak (chyba pvc tak?) jest realizowany na kablach miedzianych czy
różnie (w firmie mamy 6 par kabli miedzianych - jedno wykorzystujemy)
2. Czy w ramach abonamentu tpsa dzierżawi urządzenia - ew czy abonament
spadnie jesli firma kupi własne urządzenia.
3.Czy dostęp polpak jest zasadnioczo lepszy niż DSL - chodzi o działanie
łącza pod dużym obciążeniem (serwer www, NIE DOSTĘP DO SIECI). Czy jakość to
jak 100:1 czy inaczej. Z aktualnym połączeniem mam problemy natury straty
pakietów na samym łączu modem-modem w miarę wzrostu obciążenia.
4. Czy opłata instalacyjna dla 1 MBit/s oraz abonament zawiera:
- zestawienie PVC
- przyznanie 4 ip
- Zainstalowanie urządzeń TPSA zakończonych RJ45, ew routerem, ew. switchem
- abonamet zawiera już dzierżawę PVC, dostępu do internetu , .

Czyli ogólnie za co jeszcze bede musial zaplacic, czego nie ma w cenniku (np
przyznanie wiecej IP, lub cłej klasy)

Dzieki za odpowiedzi
Marcin Kapski