Re: Neo + zmiana ip z 80.. na 83 i problemy

Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_NOSPAMkonta.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 14:21:15 MET

Witam,

> narzekaj na cos czego nie znasz, ciekawe jak Twoj serwer dziala
fachowcu???

Od kiedy tylko TPSA dostala rezygnacje z moich 8Mbit i przenioslem serwery
na porzadne lacza - znakomicie :-)

Wczesniej roznie bylo - np tepsowe fachury przy demontazu _linii
telefonicznej_
nie zwiazanej z moimi Polpakami potrafily rozpieprzyc moich 6 par od 3
modemow polpakowych :) Tragedia. A 3 dni temu koparka wyrwala
WSZYSTKIE kable, ktore wedlug planow powinny byc z 1m nizej ;-)

Jakie szczescie ze nie mam juz z TPSA nic poza telefonem wspolnego.
No a jak padnie telefon to zawsze mam przynajmniej komorke ;-)
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl