Re: poszkodowani w internecie

Autor: Grzegorz Janoszka (Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 10:39:37 MET

On Thu, 18 Dec 2003 09:10:33 +0100 I had a dream that Piotr Z. <pzablocki_at_jm.pl> wrote:
> Od jakiegoś czasu padam ofiarą nieuczciwości w necie .
> Przełączanie na numery płatne 0700 albo audiotele i po jakimś czasie
> odkrywam bo gdzieś małym druczkiem pisze płatne 4zł/min +vat.
> Nie dość że to rozbój w biały dzień to nikt na to nie reaguje. Banda
> złodzieji chowa sie za TPSA i kasuje miliony. Nikt nic nie robi , a może
> robi a ja o tym nie wiem. Trzeba na łobuzów znaleźć sposób.
> Straciłem całą przyjemność korzystania z internetu.

To może zacznij myśleć? Jest na sieci tyle programów, które
zabezpieczają przed zmianą numeru...
Poza tym nie wchodź na strony erotyczne, to będziesz miał święty spokój.
A jak nie możesz się powstrzymać, to zamów w tepsie blokadę 0700,
albo zacznij sobie radzić jakoś sam - szczegóły na pl.soc.seks :)

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres