Re: Promocja Neo i pakiet socjalny.

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 10:55:34 MET

JanNiekowalski wrote:
> Pragnąc skorzystać z promocji i poserfować za 1,07 przez miesiąc udałem się do
> najbliższego Telepunktu, gdzie zostałem poinformowany, że jako posiadacz
> pakietu socjalnego nie mogę skorzystać z promocji. Pytanie: na jakiej podstawie
> mi odmówili? Pani na 0800 102 102 powiedziała w pierwszym zdaniu, że z promocji
> mogę skorzystać, jeśli mam pakiet inny niż socjalny, w przeciwnym przypadku
> zostanę 'negatywnie zweryfikowany'.

1. Do dyskusji o Neo jest grupa alt.pl.neostrada
2. Pani nie ma pojęcia o czym mówi, właśnie 3-ci tydzień korzystam i dostałem
rachunek na pakiet socjalny za ten okres. Jak nie zrezygnujesz po okresie
testowym to faktycznie - nie możesz korzystać z pakietu socjalnego, o okresie
testów żaden regulamin TPSA nic nie mówi.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-