Re: Neo + zmiana ip z 80.. na 83 i problemy

Autor: Krzysztof Nakielski (nakiel_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 03:28:39 MET

[...]
> U mnie to samo, zaczelo sie od soboty ...
> Poczatek IP 83.30.
>
> yahoo.com - nie dziala ...
> cnn.com - nie dziala ...
> go.com - nie dziala ...
> lycos.com - nie dziala ...
> about.com - nie dziala ...
> i masa innych.
> Wszystko leci przez opentransit ... i zatrzymuje sie na ktoryms routerze w
> opentransit.net lub ktoryms routerze w stanach ...

Przy laczeniu sie np. do lycos.com po opentransit.net jest cw.net,
kontaktowalem sie z nimi i dostalem odpowiedz, ze otrzymuja trase
z France Telecom 83/11 oraz ze u siebie nic nie blokuja z tej klasy.
Przy starej klasie nie ma problemu, natomiast z nowej po opentrasicie
nic nie idzie. Dziwne ze opentransit.net <-> above.net nie ma problemu.
Probowalem cos wskorac takze z niedzialajacym ev1servers.com tam zrzucaja
wine na tepse.

Nie wiem po czyjej stronie jest juz problem, obecna zmiana na 0 800 102 102
nie ma zielonego pojecia o jakichkolwiek problemach, albo to ja trafilem na
jakiegos niedoinformowanego konsultanta. Telefon do polpaka tez nic nie dal,
oprocz tego ze skierowali do dzialu neostrady, gdzie znow po opisaniu sytuacji
kazali skontaktowac sie z polpakiem.

Jako, ze aktualny rok rozpoczol sie 3dniowa awaria na poczatku stycznia,
tak tez koniec musi byc rownie efektowny ;-)