Re: internet radiowy

Autor: owz (owz_at_sciaga.net)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 18:54:55 MET

Kusiq [mrkucza_at_tlen.pl] popełnił[a] był[a] wiadomość:

> Witam
> Chciałbym dowiedzieć się czegoś na temat internetu radiowego...jakie
> są wady, jakie zalety?
> Czy jest bardziej/mniej zawodny niż ten "kablowy"? Czy jest to
> technologia której warto się przyjrzeć i warto się nią zainteresować.
>
> Jestem nowy na tej grupie, i wybaczcie jeśli ten temat był wałkowany
> wiele razy ;)

Korzystam z takiego dostępu i nie narzekam, czasami zdażają sie przerwy
krótkie (bardzo rzadko), osiągam maxymalne transfery jakie powinienem
(256/256). Słyszy się, że silny wiatr czy deszcz powodują zakłucenia. Ja
tego nie doświadczyłem. Krtótko: jeśli potrzebujesz taniego, stałego łącza
do domu to śmiało zakładaj radiówkę.

--
owz