Re: hotmail

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 12:15:58 MET

Andrzej Bursztynski wrote:

> Nie, będzie tak że zleje się ruch alt.pl.neostrada, pl.comp.networking i
> jeszcze kilku grup, naprawdę uważam że przynajmniej Moderatorzy powinni
> jeszcze raz zastanowić się nad ponownym moderowaniem listy

[...]
Przeciez przez wiekszość swojego bytu polip _nie byl modrowany_ i nikt nie
krzyczał na cały regulator MOEDRACJO ! - nawet jak Expierd szalał i pół
polskiego usenetu razem z nim. A porządek na grupie da się utrzymać bez
zatrudniania i zawracania głowy moderatorom - trzeba tylko chcieć.

--
TOM TS635-RIPE
FAQ grupy pl.misc.telefonia: http://www.telefonia.skonet.pl