Re: zgoda spółdzielni

Autor: Glock (glokers_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 00:16:52 MET

Darek wrote:

> Witam
> Czy ktoś wie jak ma wyglądać wniosek do spółdzielni mieszkaniowej o
> wydanie zgody na budowę sieci komputerowej z dostępem do internetu?
> Co
> musi zawiarać i kto może go podpisać (czy trzeba mieć jakieś uprawnienia)?
> Czy spółdzielnia może odmówić wydania takiego pozwolenia?

        na bialej kartce najlepiej:)
        warto napisac prosbe o zgode na wybudowanie ASK, to najkrucej,
        ponadto mozesz dodac ze to inicjatywa mieszkacow, na zasach non profit.
        warto zebrac podpisy wczesnie, im wiecej tym im trudniej odmowic, i z taka
prosba udac sie do administracji, i im reszte zarliwie tlumaczyc, potem
beda chcieli umowe podpisac, tak wiec powiedza czego dokladnie wymagaja.
warto sie wczesniej zarejestrowac, w urzedzie miasta jako stowarzyszenie
proste, nic to nie znaczy, ale zawsze sie jest zarejestrowany pod jakims
numerkiem
podpisac moze go mama jak nie masz np 18 lat skonczonych
jezeli mieszkasz na wsi dobrze jak podpisze ksiadz proboszcz :)
podpisac moga zainteresowania, albo lepiej jaknajwiecej mieszkancow, nawet
jezeli nie chce byc w sieci, ze nie maja nic przeciwko temu
jak masz to stowarzyszeni dobrze jak podpisze sie jego prezes, wiceprezes i
czlonek (zarzadu oczywiscie), wiecej czlonkow nie musi byc, bo ten typ
stowarzyszenia wymaga trzech osob minimum :)
Spoldzielnia moze odmowic, oczywiscie, ale jak ladnie poprosicie i bedziecie
przekonywac i plakac albo inne chece odstawiac to raczej zmiekna. jak to
jest nieduza spoldzielnia warto zebrac sie do kupy, namowic matki, ojcow,
ciotki, wujkow, sasiadow i sasiadki i isc takim gramium na walne zebranie
czlonkow spoldzielni, takie walne maja glos decydujacy, ale lepiej zawsze
pokojowo i w zgodzie rzyc ze spoldzielnia bo moga wiecej pomoc niz
zaszkodzic, w sumie jak obiecacie ze to dla dobra wszystkich mieszkancow i
nie bedziecie odmawiac ludzim ktorych np nie lubicie podlaczenia, to taka
siec tylko zwieksza atrakcyjnosc lokalu na rynku :)
moze sie za duzo rozpisalem, jakies porblemy pytaj, szukaj poza tym
przykladowych wnioskow na inecie, ja swoj pierwszy wzorowalem na wniosku
ktory znalazlem gdzies tam na trzpaku :)
POWODZENIA Z CALEGO SEERCA W IMIENIU MOIM I WSZYSTKICH KTORYM IDEA ASK JEST
BLISKA