Re: zgoda spółdzielni

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 08:26:40 MET

Darek wrote:
> A czy masz może jakiś wzór jak to ma wyglądać? Bo w mojej spółdzielni nikt
> nie wie (lub nie chce powiedzieć) co ma tam być.
> Na jakiej podstawie spółdzielnia może odmówić wydania zgody?

1. Polecam www.trzepak.pl a co do samego pisma - radziłbym opracować
projekt instalacji z dość obrazowym opisem, jak ma instalacja _wyglądać_
bo zwykle względy estetyczne, brak konieczności wiercenia stropów oraz
wskazanie podstayw prawnej, że nie potrzebujecie żadnego zezwolenia
na założenie sieci bardzo ułatwiają rozmowy z Zarządem Spółdzielni.
Oczywiście ze względów praktycznych najlepiej jest mieć formę prawną
- np. stowarzyszenie, wtedy łatwiej się rozliczać w użytkownikami
i rozmawiać ze spółdzielnią.
2. Na podstawie uprawnień wynikających z prawa spółdzielczego i ustawy
o spółdzielniach mieszkaniowych - klatki i piwnice to jest teren wspólny
spółdzielców i zarząd spni ma obowiązek dbać o estetykę, bezpieczeństwo
itd.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-