Re: Czas instalacji iDSL u TEPSy

Autor: User Vatazhka (vatazhka.mail.ru_at_localhost.localdomain)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 20:30:37 MET

sh95 wrote:
> No, a my nadal czekamy, dni mijaja i nic.
> Cisza, poganianie ich nie daja rezultatow zadnych, jak z tym walczyc?

Znam taki przypadek:

X zadzwonił na infolinię tepsy aby dowiedzieć się szczegółów
technicznych, gdzie spędził 30 minut czekając aż panienka znajdzie
odpowiedzi na pytania. Po rozważeniu "za" i "przeciw" X poprosił, aby
przysłano kogoś z umową, aby mógł ją podpisać pracodawca X (jako
właściciel lokalu i abonent). Mijały dni... I kolejne... X nieoficjalnym
kanałem dotarł do tepsy, gdzie oświadczono mu, że złożył on
telefonicznie zamówienie (sic!) podając błędne dane (sic!!!)! Na
pytanie, dlaczego nie skontaktowano się z nim (podał swój numer telefonu
w odpowiedzi na pytanie "z kim mamy kontaktować się w sprawach
technicznych") nie uzyskał odpowiedzi... Łącze zainstalowano po
podpisaniu umowy przyniesionej przez tepsiarza po interwencji
wspomnianym nieoficjalnym kanałem.