Re: TPSA <-> MAN - cięcia ?? :(

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 19:41:06 MET

On Thu, 30 Oct 2003 18:09:53 +0000 (UTC), Przemyslaw Frasunek
<venglin-usenet_at_freebsd.lublin.pl> wrote:

>LubMANowa komercja ma dostep do peeringu z TPNETem za posrednictwem
>IPartners.
zanim zmienilem lacze to routing "lecial" przez siec geanta. To bylo
glosne ze z rzeszowa do MANa rzeszowskiego wychodzi sie przez
zagranice. Przez pewien czas oni mieli peer z lublina i to chyba
wlasnie od ciebie choc nie pamietam juz....

pracownicy uczelni zaczeli sie buntowac bo w koncu mieli albo lacze od
tepsy, albo przez firme ktora miala lacze z tepsy wiec to tak oglednie
szlo. Wina za taki stan rzeczy zostala "zwalona" na admina MANa
poznanskiego a przyczyna: abuse
To bylo oficjalne stanowisko jakie uslyszeli pracownicy uniwersytetu.

>traceroute to platon.man.lublin.pl (212.182.114.194), 64 hops max, 44
>byte packets
No ja tez mam link przez GTS, ale nie ma nigdzie po drodze tpsa :)

Wiesiek