Re: enom.pl

Autor: radi (radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 19:10:34 MET

Adam Szendzielorz wrote:

> W sprawie Internask trwa juz sledztwo w KGP w K-ach jakis czas,
> jezeli enom jest z nimi powiazany - niedlugo przestanie istniec, dane o
> ew. powiazaniu enomu z internaskiem KGP ma tez juz dobre 2 miesiace :)
> pozdr.

no wlasnie ciekawi mnie jak to jest w istocie. widzialem pare awantur
np. na pl.comp.www ;) gdzie co niektorzy zarzekali sie ze enom nie ma
nic wspolnego. a co conajmniej dziwne, enom rozsyla bylym klientom
internasku propozycje transferu domeny, a internask zablokowal
ta mozliwosc i zazwyczaj sa z tym mowiac oglednie, dosc duze problemy.

no i ciekawe czemu tak ochoczo proponuja je wlasnie klientom
internasku.. To wszystko wyglada na dosc interesujaca zbieznosc.

--
**** elmer radi radisson. czlowiek w formie tulei. icq: 3190852 *****
* RP7442-RIPE * e-mail: radi<at>klosz.art.pl ; radi<at>wireland.org *